Etiketter

torsdag 14. februar 2013

Valentines day

Enda et nytt år og første Valentines dag for meg og min kjære.
Dagen i dag vil jeg si var vellykket, jeg ga min kjære sjokolade browni muffins og et stort valentine hjerte på sengen.
Mens jeg senere på kvelden fikk en tulipan bukett og toffifee noe jeg bare Elsker.




 
 
Resten av dagen blir ved å sitte å hekle på mit siste prosjekt og se den morsome og romantiske filmen I hate Valentines Day..
 
Veldig morsom film og gull verd å se.
 
 Bedre dag blir det ikke eller Hva mener du?!
 
Ha en fin dag og kveld videre.
 
Klem fra Anne Margrethe
 


3 kommentarer:

  1. så snille dere er mot hverandre da.. æ å vesla kjøpte hjerte sjokolade til Jarle.. å så kjøpte æ å jarle ei alværsbukse... :)

    SvarSlett
  2. Så koselig på deres første Valentines dag;)
    Håper kvelden og filmen ble bra!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe