Etiketter

fredag 28. juni 2013

Idee muldring

Nå for tiden har jeg vært veldig opptatt med ting og tang som skjer.
Vi holder på med å legge leiligheten ut for salg og så om en uke til så skal jeg på sommermarked på Lista Fyr som skal være den første helga i juli lørdagen og søndagen.. det vil starte fra kl 1200 til kl 1700.. Håper jeg får sett kjente fjes der.



Nå og da får jeg tid til å gjøre litt forkjellig som plutselig finner ut at jeg har lyst på.
Disse ideene deler jeg gjerne.

Den første tingen jeg laget var å hekle en kjole til ei vennine av meg som fikk ei lita ei for ikke så lenge sia.
Har desverre ikke noe oppskrift på kjolen men kan du hekle er det bare til å se nøye på den så er det ikke vanskelig å forstå.

 
kjole/ tunika..
 
 
Sist gang jeg var oppe på hytta til mine sviger foreldre plukket jeg en go del Furu kongler, de tenkte jeg først og frems at jeg skulle lage en krans med å det har jeg gjort.
 
 
 
Her ser du hvordan jeg begynte.. jeg klippet ut en running med hål i papp.
PS jeg bruker limpistol kan også bruke annen slager lim men limpistol føler jeg funker best.
 

 
 
Her la jeg en rad først i mitten av papp ringen, etterpå la jeg en rad med kongler utenfor ut av ringen.
 
 
 
 
Her har jeg laft en ring med kongler inners i ringen og så har jeg tatt noen kongler oppe på toppen her og der for å skjule pappen.. enkelt og billig dekorasjon. Jeg er superfornøyd.
 
 

Min kongle krans henger med døra og jeg er fornøyd.
 
Ønsker alle en fin dag og kveld..
 
klem fra anne margrethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe