Etiketter

onsdag 13. februar 2013

Fri dag og Film kveld.

Jeg syns når man jobber 4 dager i uka er det deilig med en dag fri mitt i uka der en kan slappe av og bare nyte dagen.
Jeg Elsker vikelig å sitte ned i sofaen med beina opp et godt teppe rundt seg og noen puter i ryggen med hekletøyet i hennene mens jeg ser på en fim eller flere.

I kveld ble the filmen The Holiday med  Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law, Jack Black, Eli Wallach.



Utrolig bra film med utrolig gode skuespillere, blir rørt hver eneste gang jeg ser filmen.
Dette er en film som står mitt navn på, var faktisk ei venine av meg som kjøpte denne filmen for noen år siden også så vi filmen sammen.
Etter den tiden har jeg sett den over og over igjen, det er en film jeg ikke går lei av kan virkelig anbefale denne.

Er det en film du liker og tror jeg også vil like??
Tar gjerne et tips på filmer som jeg kansje ikke har sett eller kansje har glemt navnet på.

Ha en koselig kveld videre! :D

Hilsen Anne Margrethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe