Etiketter

onsdag 20. februar 2013

Rolig Onsdag

Det er Utrolig koselig å få slike koselige komentarer jeg har fått nå på bloggen.
Tusentakk. :D


I dag har det vært en ganske rolig og fin onsdag.
Var noen timer på jobb som var veldig merkelig men godt, onsdager er egentlig min fri dag men det er greit å jobbe noen timer og få rompa opp om morgenen å få gjort noen ting og så gå på jobb å derme hjem å være med sin kjære og spise hjemmelaget pizza.



På mandag sådde jeg og min kjære kepa løk, isberg salat, knutekål, kålerabi, vinterkål og knutekål,
jeg hadde aldri trodd at alerede i dag så kan du se at isberg salaten og knute kålen har fått noen knupper utrolig morro gleder meg til de kommer lengre på vei.


Ønsker alle en fortreffelig kveld.

klemmer fra Holum

2 kommentarer:

  1. moro å plante litt grønnsaker, må få smake når det blir modent ;-)

    SvarSlett
  2. flink du er til å plante! nå blir det godsaker på tallerkenen snart, vet du. :)

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe