Etiketter

onsdag 27. februar 2013

Oppussing i Gangen

Nå er jeg endelig ferdig med gangen, jeg har eksperimentere med gangen siden jeg flyttet inn.
Nå kan jeg endelig si at jeg er fornøyd med gangen.
Benken og den gamle trehvite skoskapet er borte endelig ser gangen større og enklere ut..


Her kommer før og etter bilde.

FØR:
 
 
 

 
 
ETTER:
 
 
 
 

 
Vri hassel greiner har kommet i et gammel melke glass, melke bøtta til min grand tante.
Lysene er hjemme støpt, og kake formene har jeg kjøpt hos ei vennine som vil bli kvitt en go del av dem, de trenger bare en liten vask og gjøres om til lys.

 
Tegningen jeg tegnet på videregåene har kommet opp på vegge og akvarell maleriet mitt er også oppe, kjenner at de har fått riktig plass.

 
     Grunnen til at jeg er oppe så seint og blogger er fordi jeg har tannverk og ikke får sove.
                                       Ønsker alle en fin kveld og en fin dag.
                                            Klem fra Anne Margrethe

1 kommentar:

  1. Blei jo kjempe flott meggiz :D Di Formene ble jo riktig så fine som lys :) Bra du likte dem..

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe