Etiketter

søndag 10. februar 2013

Fastelavens søndag og morsdag

For en herlig dag..

I dag har både min mamma og min svigermor åpnet den fine konfekt esken de fikk av meg til morsdagen.

 
 



Jeg har også holdt den tradisjonelle Fastelavens bollene men en vri.
Jeg har nemlig laget noe som heter baginet, er en form for berlinerbolle bare er mere smak og sprøhet.
Jeg hadde vanlije krem som er et must når det kommer til fastelavens boller og sukker utenpå.
Disse var kjempe gode og slo en slagers her hjemme hos meg og min kjære og hos våre kjære nabo.

 
ha en fin morsdag og fastelavens dag:D
 
klem Anne Marrethe

2 kommentarer:

  1. hei søs..du kan komme å lage fin og koselig morsdag hos meg til neste år.. :) klemz

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe