Etiketter

onsdag 30. januar 2013

Morsdagen nermer seg

Jeg ei som altid kommer i siste liten når det kommer til Mor'sdag og Far'sdag.
Så i år er jeg litt tilig ute.

For noen dager siden var jeg innom fotoknutsen der de hadde tilbud på konfekt ekser med bilde på.
Jeg syns det var en utrolig god ide og fant ut at det har jeg lyst til å lage til min mamma og min kjære samboers sin mamma.

Først limte jeg på basik ark i de fargene jeg likte så fant jeg bilder som jeg limte på og lagte små rammer.
Preste ut noen blomster med quic kutz som jeg låner av ei samt noen grønne blader som jeg dekorerte rundt på .
Er veldig enkelt å lage ok trenger ikke å bruke så veldig mye penger men legger tid og kjærlighet ned i det som vil bli satte pris på av foreldre eller andre..


 

Utrolig enkelt men utrolig morro å få.
Ha en god kveld og kos dere videre..

klem Anne Margrethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe