Etiketter

mandag 11. mars 2013

Sjøluft i et vakkert paradis!

I går var jeg og min kjære sammen med noen andre fra hans lag ute me rednings skjøyta på trening tur.
Det var litt snø i luften var små og i lette bøyer, vinden var til stede men ikke ubehagelig.
Vi kjørte i mellom øyene her i mandal. buøy og skoksøy osv... er ikke så god på navner på øyer her i fjorden er som sakt min første båt tur ute ved Mandals skjærgår.
Men jeg må ærlig si den er like vakker som Farsuns skjærgår.

her kommer det noen bilder fra turen..


 
 
 

 

Ønsker alle en fin kveld videre...
Vil si tusentakk for koselige komentarene fra mine flotte lesere.
Klemmer fra Anne Margrethe

1 kommentar:

  1. ser fint ut! alltid godt å få kommet seg ut på sjøen! savner sjølufta selv. :)

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe