Etiketter

søndag 17. mars 2013

Seint på en søndags kveld!

Hei kjære lesere..
Denne uka har det ikke blitt så mye blogging fordi enten så har jeg hatt en vond rygg ellers så har senebetenelse i hendene som har holdt blogging og strikking eller annet hobby arbeid borte.

Jeg begynte på mandagen og hekle og strikke på et sjørt til min niece, hun har fått en vest av meg så nå tenkte jeg at hun kunne få noe å matche med.. hehe


 
første gangen jeg har strikket mønster så jeg er utrolig fornøyd med hvordan sjørtet ble..
 
Ønsker alle en god kveld og ei God Uke..
 
klemmer fra paradiset i Holum og Anne Margrethe

1 kommentar:

  1. utrolig fint skjørt.. Jenta mi er den heldigste altså.. Du er knall goe..

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe