Etiketter

torsdag 10. januar 2013

litt tusling her og der..

Nå har jeg fått vekk jule pynten og begynt å dekorere rundt i huset med mere vårlige farger og vårlig pynt.



Jeg har også begynt å lage mere hjemmelaga ting som jeg selger på meg og min søster blogg og vi har en side på Facebook som heter SistersDiamond eller SistersDiamond.blogg.no.
Jeg lager litt forskjellig i dag har jeg nå laget noen hvite lys med engle motiv og med noter..
Jeg har også lagt noen pulsvarmere som ligger på siden.












Jeg skal nå i seng ble litt sendt på kvelden.. God Natt ha en fin kveld/natt.

klem fra Anne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe