Etiketter

onsdag 2. januar 2013

Godt Nyttår!

Hei tenk nå er vi i 2013 og er ikke i 2012..
Jeg vil ønske alle et Godt Nyttår og håper alle får mange gode gleder i året som kommer..

Jeg og min kjære har kjøpt Tassimo kaffe maskin med en go del andre smaker og drikker som te og kakao..
Vi er godt fornøyd med den.

 
 
Koste meg med en varm kopp med kakao og marsmelows.. mmm nam nam..
 
I dag og i går har jeg holdt på med å lage produkter til en Blogg der meg og min søster lager forskjellige hand arbeid som folk kan kjøpe.
 Så de fine nye Pulsvarmene mine er ferdig og på plass ute på bloggen og klar til å komme hjem til noen som liker dem.
 
 
Ps. du finner dem også på FaceBook:
 
 
 
 Da tar jeg natta og i morgen blir første dag på jobb etter jule ferien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe