Etiketter

søndag 23. desember 2012

God Jul

Tenk nå er Julen her.. Jeg har har gledet meg sån, vært ganske spent på hvordan det skulle bli og hvordan jeg skulle pynte.
Jeg gleder meg til å reise hjem og være sammen med min famile og min kjære nå i julen.
Men jeg har et lite tips for dem som er ute i siste liten med jule gaver eller rett og slett ønsker å gi noen en liten gave.. trenger ikke å bare være til jul men også til andre tider.




 
 
 

 
 
I disse små pakkene var til noen av det flotte menneskene som jeg jobber sammen med... :D
Her har jeg pakket litt kjemelaget goodt i selofan og en go del annet godt samt buddy butter..
Selofan posene er kjøpt på søstrene grene.. Elsker den butikken.
 
 

 
I disse er til noen gode glade mennesker.
I disse to er det noe godt som alle liker og noe til å pynte opp et bord eller et vindu.
 
 
Jeg vil også vise noen fine jule/ vinter bilder i fra rundt om på landet.
 
 
 

 
 

 
 
Ønsker alle en Riktig God Jul.
 
Gode Jule klemmer Anne Margrethe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe