Etiketter

tirsdag 27. november 2012

Endelig Tirsdag

Wow kjenner det har vært en stressende forje uke og nå uke.. Vært mye hjemme men også hektisk hjemme..
Forje uke har vi hatt besøk av "tante berit" som jeg kaller hun ikke min tante men min kjære's tante.
Utrolif flott og herlig dame.
Når hun var på besøk så hadde vi bake dag da fikk vi laget 3 sorter.. enkle og kjempe gode.
Vi laget Kola kaker, Ris topper (min mans favoritt) og noe jeg aldri trodde skulle smakke noe godt.. After aight kaker.. (skreiv det sikkert feil) de ble gode..

Vi har hatt ganske mange opptatt helger som meg og min Kjære har vært nede på Lista hos min familie eller hos hans familie i Grimstad..



 
Ristopper

 
After aight kaker

 
Kolakaker

 
Baksten er i gang med  "Tante"
 
 
Vinteren 2011 Lista Fyr
 
 
Eide Kirke "homborsund"
 




Fredag når jeg var hjemme på Lista hadde jeg på besøk ei som jeg har passet og så skulle hun være Brud i et liksom brullup.. hun hadde ikke tid til å gå til frisør så da kom ho til meg.. noe jeg tok som en stor ære siden jeg bare elsker å fikse folk på håret.. ♥
Brura var fornøyd når jeg var ferdig brukte ca 1 time fra ho kom inn døra til ho fikk skiftett.. krøllet og flettet håret.

 
Håret Bak

 
Håret fremme

 
nydelige brunden i hennes mors gamle brudekjole

 
bruden med det utrolig lange men fine slepet bakfra
 
ha en god Tirsdag kveld og natt..
 





1 kommentar:

  1. Når kommer du/dere opp hit å blir me å lager julegodt/kaker?
    klemz store søs

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe