Etiketter

mandag 29. oktober 2012

herlig med mandag igjen

Her i huset har vi hatt besøk i dag til middag av min far, det var meningen min mor og mormor skulle komme innom også men det er på reise i fra NordLand og sitter nå detsverre fast i Oslo i dette forferdelige Været, så håper bare de kan komme seg tygt tilbake og heim.

Men i dag har jeg hatt en glede der jeg skal gi bort Øredobbene men det turkise hjerte smykket av sistersdiamond.blogg.no/ er enda igjen for den som er komentar nr 10.
 
håper at alle får en fin uke og masse godt vær, å ha en forsatt god dag.
klem anne margrethe

3 kommentarer:

  1. Syns du kan gi det smykket til din faste kommentator og leser jeg ;-) haha ;-)

    SvarSlett
  2. så hvem er min hemelige komentator da??

    SvarSlett
  3. hehe er jo meg vel! Hannepanne ;)

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe