Etiketter

tirsdag 4. juni 2013

Helgens Hyttetur

Hei ja nå er det lenge siden jeg har blogget. har vært litt opptatt med litt av hvert.. Men skal begynne å bli bedre til å blogge som jeg pleier.

I helgen som var Jeg og min kjære sammen med hans kjære foreldre.
Fredags ettermidag pakket vi i bilen og dro til hombersund til hans foreldre,
vi var rundt omkring å kikket på oldefarens sitt gamle hus, ganske stilfull hus men så og si falleferdig litt skumelt og være inni det.
Senere den kvelden plukket jeg en liten konval buket til min svigermor. (En av hennes Favoritter)

Lørdags morgen dro vi for å handle litt mat og var på go vei til hytta som ligger ute på en av øyene med Ogge vannet.
Der hadde vi det koselig masse god mat og et glass med rødvin (Cato di Negro).
Vi satt ute med tepper rundt oss og tarasse varmer og snakket og hygget oss ut over kvelden/natta, det var en super tur sammen med svigers.

Ha ei fin uke Videre.

ps her kommer det noen bilder;)


 
 
Den lille konval buketten til min svigermor.
 

 
 
Hytta med Ogge vannet.
 
 
 
Fine vannet og himmelen før det begynte å tordne.
 
 
 
 
Koseligt ikke sandt?!

1 kommentar:

  1. Koselig hyttetur og fine bilder :)
    Hilsen Anne Lill

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe