Etiketter

mandag 8. april 2013

Helgen som det skjedde så masse på.

Hei kjære lesere..
Som dere sikkert har forstått så er denne damen litt opptatt for dagene hehe.
Vi her i Holum har hatt en strålende Påske som bare var fantastisk.. Fikk feiret min bursdag og besøkt familie være litt med venner osv.
Denne helgen som var nettopp hadde vi hvile dag på fredag der vi bare ladet opp batteriene for resten av helgen og denne uka.

Fredagen var vi invitert til den supre venninnen min på jobb og hennes kjære.
Vi fikk 3 retters middag fordi om den orginale desserten den dagen gikk i vask, men den vi fikk Falt 100% i smak. sjokolade pudding med vanilje nam..!

Lørdagen var vi hjemme på kjære Lista hos mine foreldre der det ble hentet litt av forskjellige ting som var i min fars garasje som han prøve å bli kvitt så vi var der med tilhenger og hentet noen 100 kilo med rot og skrot..
Førstedagen i helgen skal Startes med en skikkelig God frokost på sengen..

 PS: det er første gang siden jeg har flyttet inn jeg har klart å snike meg ut av senga gå inn på kjøkkenet.. steike bacon og omelett uten at min kjøre har våknet av at jeg ikke ligger på siden av han..






Søndagen hadde vi besøk av min kjøre Svoger og hans gode dame og samboer. og min kjæres bestefar var på besøk for første gang siden jeg fløtet inn.

Vi spiste Elg steik og hadde fløtegratinerte poteter med brun saus og grønsaker til.



Jeg fikk ikke lagt ut bilder av min påske pynt i Påsken så her kommer dem.



 
 
Mitt store påske egg jeg fikk av min kjære sammen med noe dekorering sand til lys osv..
 

 
 
En av dekorasjonen jeg hadde på bordene i påsken men var denne som hele tinden var fremme..
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe