Etiketter

søndag 8. desember 2013

Et lite helge besøk er over!

I denne helga har jeg og min kjære hatt overnattings besøk av niesen våres, Første gang hun overnatter hos tante og onkel og første gang å sove alene hos noen andre utenom besteforeldrene.

Hun kom til oss på Lørdags formiddag og var ikke sein med å finne ut hvor hun skulle sove og finne seg til rette.
Hun fikk vært med på litt av hvert mens hun var her, hun var i badekaret der lekte og sang hun for full hals mens onkel og tante satt i sofaen og holdt på med hvert sitt å hørte på hun. Den jenta elsker vann mest like mye som sin tante gjordet på hennes alder.
når hun var ferdig i badekaret så flettet vi og krøllet håret hennes for vi var bed på pinne kjøtt middag til lille broren av min kjære.
der koste vi oss i mange timer før vi gikk hjem og hadde noe cheesdoodels som jeg kaller den kjipsen.



 






Fikk et vakkert dikt av min kjære i dag:
(æ fikk love til å dele, er kansje ikke min man som skreiv det men jeg vet han mener hvert eneste ord)

Hvor heldig kan man være?
Jeg har fått ei jente jeg alltid vil elske og ære.
Alle dine problemer og tanker vil jeg hjelpe deg og bære,
For du betyr virkelig alt for meg min kjære.
Jeg har aldri hatt det så bra, jeg bryr meg ikke om alt vi reiste fra.
Du gjør meg alltid så glad, og du er absolutt alt jeg vil ha.
Du er konstant i mine tanker, jeg elsker og holde i dine hender.
Av deg minner jeg hele tiden sanker, det er for deg mitt hjerte banker.
Du er bestandig så vakker, jeg vil alltid høre på når du snakker.
For at du er den du er jeg takker. jeg er så stolt av og være din makker.
Du er alltid så snill og grei, du er det beste som har hendt meg.
Deg kommer jeg aldri til og gå lei, med deg vil jeg alltid dele livets vei.
Anne Margrethe, Jeg elsker deg så utrolig høyt, og jeg vet du har måttet tåle en støyt, men jeg vil alltid være der for deg selv om det hender jeg ikke forstår en døyt.





 
Litt jule pynt har kommet opp og vi var på middags besøk hos min kjæres bestemor der vi fikk ganske så mye jule pynt..
 
Da ønsker jeg alle en go søndags kveld videre.
Klemmer fra sølvberget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe