Etiketter

fredag 6. desember 2013

Begynelsen på en ny blogg

Hei nå har det vørt en god stund siden jeg har holdt på med å blogge.
For å være ærlig har jeg ikke hatt mye blogger glede eller mye jeg ville ha lyst til å dele på grund av flytting og har enda ikke kommet helt inn i det nye huset, men nå kjenner jeg at det er en liten spire i meg som bare sier "Kom igjen dette klarer du" så derfor vil jeg dele litt av det jeg har holdt på med.
Som dere også ser så har bloggen også forandret seg litt og kommer nok til å forandre seg litt til men håper dere liker den nye bloggen med nytt navn bare same adresse syntes det var for galt og slette den gamle var nok av gode ideer også der hehe..

Natt/ kvelden til den 6 var det storm og et forferdelig uvær her i Vigeland hvor jeg bor nå.. første tegnet vi virkelig merket var at det var et tre som datt over en kraft ledning mens vi var ute og hentet posten og trakk inn den friske og kalle men også kraftige vinden.
Senere på kvelden så gikk strømmen i hele Vigeland mens jeg holdt på å lage kjeks og gubben hadde noen kamerater over men kjeksene ble berget og guttene koste seg.
Fordi jeg reddet kvelden og fyrte opp rundt i huset med lys i alle vinkler og kroker.

Nå er det natta her og i morgen venter jeg besøk av største niesa mi som skal komme på overnattings besøk hos tante for første gang skulle ønske hun skulle være hos oss mere en natt men skal bli utrolig koselig uansett hihi.

Og med det takker jeg for meg og hopper i loppe kassen for en spennende kveld videre.
((ps. bilder kommer under))





 
 
 
 
 



1 kommentar:

  1. Endelig et nytt innlegg! Gleder meg til å følge med videre :D

    SvarSlett

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe