Etiketter

torsdag 17. oktober 2013

Lenge siden sist!!

hei jeg vet jeg har ikke akurat vært mye inne her og blogget osv.. men det har sine grunner..
Meg og min kjære kjøpte nettopp nytt hus og fikk solgt våres ganske kjapt.. så til nå har det litt en del pakking og gjort en og del andre ting..  Vi flytter nemlig nå vekk fra herlige Holum og lengre vestover og nærmere der jeg kommer fra.. Jeg kommer til å forandre denne bloggen så den blir bedre til den nye plassen vi flytter til men slik at jeg kan beholde innleggene.


fine skyene som vandrer rundt over himmelen her i Holum for dagene.. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er hyggeligt om du legger igjen en liten hilsen.
håper du liker bloggen.
koselig om du ville legge igjen noen få koselige ord, tåler litt ris å ros.
tar gjerne imot spørsmål :D

klem fra Anne Margrethe